.•¨`•. ][منتديات سويت تايم][.•¨`•.
مرحبا بك عزيزى الزائر

نورت المنتدى نرجوا التسجيل

منتظريين مشاركاتك معنا Smile
مرحبا بك عزيزى الزائر

نورت المنتدى نرجوا التسجيل

منتظريين مشاركاتك معنا Smile
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

body, a, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/cursors/cur-2/cur124.cur), progress;} 
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

تحدث عن عيوبك بصراحة وخليك واحكم علي نفسك بدون تحيز ( بمعني اقف امام نفسك واحكم علي نفسك )

كاتب الموضوعرسالة
yusuf16
عضو ماسي
عضو ماسي
yusuf16

ذكر
العمل/الترفيه : مدرس الحكمة
كلمتى : حكـــيم
الوظيفة : تحدث عن عيوبك بصراحة وخليك واحكم علي نفسك بدون تحيز ( بمعني اقف امام نفسك واحكم علي نفسك ) Profes10
المزاج : تحدث عن عيوبك بصراحة وخليك واحكم علي نفسك بدون تحيز ( بمعني اقف امام نفسك واحكم علي نفسك ) 110

تحدث عن عيوبك بصراحة وخليك واحكم علي نفسك بدون تحيز ( بمعني اقف امام نفسك واحكم علي نفسك ) Empty
مُساهمةموضوع: تحدث عن عيوبك بصراحة وخليك واحكم علي نفسك بدون تحيز ( بمعني اقف امام نفسك واحكم علي نفسك )   تحدث عن عيوبك بصراحة وخليك واحكم علي نفسك بدون تحيز ( بمعني اقف امام نفسك واحكم علي نفسك ) Emptyالثلاثاء 9 سبتمبر 2008 - 23:37

كل واحد اكيد شايف عيوبه بس مش عارف يتخلص منها يكلمنا عنها ونحاول نخليه يتخلص منها وهبدا بنفسي عشان محدش يقولي هوا حضرتك الكامل ما كامل غير الله
عيبي اني لما بشوف حاجة غلط بتكلم علي طول مش بسكت انا مش بعمل زي الناس واقول هوا انا اللي هغير الكون لاني لو قولت كدا وغير قال كدا هنوصل ان لو بيت جاري بيولع هقول وانا مالي فنبدا بنفسنا ونحاسبها وكلنا لو عملنا كدا هنتغير اكيد لان ربنا مش هيغير الوضع اللي احنا فيه الا لما نتغير احنا الاول صح
( لا يغيــــــــــر الله ما بقوم حتي يغيروا ما بانفسهـــــــم )
مشكلتي في عيبي اني بتكلم في نفس ذات اللحظة ودا بيزعل ناس مني بس انا لما بحس اني بتكلم صح في موضوع صح مش بزعل لكن بزعل لما حد بتهجم عليا وانا بتكلم صح ؟؟؟؟!!!!!
انا بدأت مين غيري شايف عيوبه !!!!!!!!!!!!!!

تحدث عن عيوبك بصراحة وخليك واحكم علي نفسك بدون تحيز ( بمعني اقف امام نفسك واحكم علي نفسك )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-